Service desk ITIL

 

Data Centar

Sinergija iskustva i tehnologije

 

Service Desk je zamišljen i funkcionira kao centralna točka komunikacije za tvrtke koje su odlučile kvalitetno upravljati svojim IT sustavima. Svrha ove usluge je pružiti jedinstvenu točku kontakta kako bi zadovoljila ciljeve korisnika, njegovih IT zaposlenika, ali i nas koa pružatelja usluge.


Service Desk usluga igra važnu ulogu u pružanju IT usluga i upravljanja korisničkim IT servisima i infrastrukturom. To je prvi kontakt za korisnike naših IT usluga u slučajevima kada nešto ne radi kako treba. 

 

Service Desk usluga je jedna točka kontakta za krajnje korisnike koji trebaju pomoć za bilo koji dio IT sustava. Bez ovakve usluge, organizacija će se sigurno suočiti s gubicima zbog  neučinkovitosti u otklanjanju problema.

 

 

Dva glavna fokusa u Service Deska su upravljanje incidenatima i komunikacija s korisnikom.
Postoje različite vrste Service Desk usluge i njihov izbor ovisi o tome što posao neke tvrtke zahtijeva. Naš Service Desk pruža uslugu zapisivanja podataka o pozivu, eskalira poziv, ako je potrebno, na višu razinu prema IT inženjerima ili prema samom proizvođaču opreme ili softwarea s kojim korisnik ima probleme.

 

Osim komunikacijskog kanala pružamo visok stupanj poslovnog i tehničkog  iskustva i znanja s mogućnošću riješavanja većine incidenata u vremenu koje korisnik očekuje, kao i izradu izvještaja, analiza i prijedloga poboljšanja.
Uz punu funkcionalnost za Call centar naša Service Desk usluga omogućava praćenje incidenta, prioritizaciju incidenata, klasifikaciju i eskalaciju incidenata na više razine podrške po potrebi, pronalaženje privremenih zaobilaznih rješenja, praćenje rješavanja problema, upravljanje komunikacijom, izvještavanje, upravljanje rješenjima i prijedlozima poboljšanja i ostale korisniku potrebne usluge.

 

Prednost korištenja Service Desk usluge, osim ušteda izbjegavanjem nepotrebnih zastoja u poslovanju, je jedna točka komunikacije za sve probleme, širok spektar znanja i vještina inženjera i tehničara koji rade na otklanjanju problema korisnika, praćenju učestalosti pojave problema u sustavu, brzo otklanjanje problema i preventivno djelovanje kako bi se spriječilo ponavljanje sličnih u budućnosti i temeljita analiza i izvještavnje s prijedlozima poboljšanja sustava, a sve u korist uspješnijeg obavljanja osnovnog poslovanja korisnika ove naše usluge.